Header image

Fun poll time!

Discuss vintage Kenner and Palitoy Star Wars toys from the 1977-1985 era.

What shall tomli6's fate be?

Poll ended at Thu Feb 22, 2018 7:45 pm

Let him wait until Friday for his money
1
3%
Let him wait 7 days for his money
1
3%
Let him wait the full 24 days for his money
33
92%
Leave him feedback right now and end his suffering
1
3%
 
Total votes: 36

User avatar
Pomse2001
Grand Master
Grand Master
Posts: 10171
Joined: Tue Mar 13, 2012 3:35 pm
Location: Denmark
Contact:

Re: Fun poll time!

Postby Pomse2001 » Fri Feb 23, 2018 10:16 am

subzero wrote:Deja vu anyone? :lol:

Untitled.png

Sorry mate, i'm afraid I carnt do that!


:lol:

User avatar
TK-7785
Jedi Trainee
Jedi Trainee
Posts: 409
Joined: Thu Mar 16, 2017 1:53 pm

Re: Fun poll time!

Postby TK-7785 » Fri Feb 23, 2018 3:25 pm

There should have been an option to 'buy up all his shitty listings, pay him a visit and make him choke on them...and also leave negative feedback'. I've trodden in dog shit with more decency than this fucker.
WANTED:
Rebel Commando focus items - MOCs, Baggies... http://www.starwarsforum.co.uk/viewtopic.php?f=2&t=37721
ROTJ Store Display Items

User avatar
subzero
Sith Lord
Sith Lord
Posts: 2813
Joined: Tue Jun 20, 2017 10:50 am

Re: Fun poll time!

Postby subzero » Fri Feb 23, 2018 3:51 pm

TK-7785 wrote:There should have been an option to 'buy up all his shitty listings, pay him a visit and make him choke on them...and also leave negative feedback'. I've trodden in dog shit with more decency than this fucker.


I do reckon more people should buy things off him and hold more of his money for 24 days and post the results on this thread :lol: and even waiting for 23 days then opening cases to return it all.
Last edited by subzero on Fri Feb 23, 2018 3:52 pm, edited 1 time in total.
You don't own your toys, you only borrow them until you sell them or die!

User avatar
apack7229
Jedi Master
Jedi Master
Posts: 1020
Joined: Tue Aug 16, 2016 7:35 pm
Location: Pennsylvania

Re: Fun poll time!

Postby apack7229 » Fri Feb 23, 2018 3:52 pm

Well that took a turn. :lol:
My Fett Showcase viewtopic.php?f=2&t=33548

My Vintage Showcase viewtopic.php?f=2&t=34130

My Cardback Showcase viewtopic.php?f=2&t=34270

User avatar
mr_palitoy
Sith Lord
Sith Lord
Posts: 4911
Joined: Sat Jan 27, 2007 6:12 pm
Location: London
Contact:

Re: Fun poll time!

Postby mr_palitoy » Fri Feb 23, 2018 5:10 pm

What day are we on now? 3? This thread has a loooong way to go...

:)

Jason
Many Bothans died to bring us this information...

Want Palitoy ESB 45A Back (Blue Circle Offer) 2-1B MOC and Palitoy ESB 30B cardbacks for first 12 figures

Mr Palitoy's Cardback Guide
http://www.freewebs.com/mrpalitoy

User avatar
SublevelStudios
Jedi Master
Jedi Master
Posts: 2351
Joined: Thu Oct 17, 2013 7:50 pm

Re: Fun poll time!

Postby SublevelStudios » Fri Feb 23, 2018 5:58 pm

This should be made into some kind of game show, more entertaining than anything on tv on a Saturday night IMO.

weasel
Grand Master
Grand Master
Posts: 17685
Joined: Thu Oct 19, 2006 5:32 pm
Location: My Island

Re: Fun poll time!

Postby weasel » Fri Feb 23, 2018 7:07 pm

Snaketibe wrote:Here's my suggested feedback:

Seller demanded feedback 20 times in 2 days, so here it is. (Negative)

:lol:


That's quality. You gotta go for that, word for word.
"You came in that thing? You're braver than I thought!"

User avatar
Mini99
Jedi Master
Jedi Master
Posts: 2157
Joined: Thu Sep 01, 2016 10:43 pm

Re: Fun poll time!

Postby Mini99 » Fri Feb 23, 2018 7:43 pm

weasel wrote:
Snaketibe wrote:Here's my suggested feedback:

Seller demanded feedback 20 times in 2 days, so here it is. (Negative)

:lol:


That's quality. You gotta go for that, word for word.

Absolutely, gets my vote too.
:lol:

User avatar
subzero
Sith Lord
Sith Lord
Posts: 2813
Joined: Tue Jun 20, 2017 10:50 am

Re: Fun poll time!

Postby subzero » Fri Feb 23, 2018 8:05 pm

Mini99 wrote:
weasel wrote:
Snaketibe wrote:Here's my suggested feedback:

Seller demanded feedback 20 times in 2 days, so here it is. (Negative)

:lol:


That's quality. You gotta go for that, word for word.

Absolutely, gets my vote too.
:lol:


Arh bloody hell iv'e gotta set up another poll now ain't I? :lol:

Jokes aside i'm def using this comment, it couldn't be put any better :)
You don't own your toys, you only borrow them until you sell them or die!

User avatar
Snaketibe
Jedi Master
Jedi Master
Posts: 1784
Joined: Sat Jan 16, 2016 5:27 pm
Location: United Kingdom

Re: Fun poll time!

Postby Snaketibe » Fri Feb 23, 2018 8:37 pm

subzero wrote:
Mini99 wrote:
weasel wrote:
That's quality. You gotta go for that, word for word.

Absolutely, gets my vote too.
:lol:


Arh bloody hell iv'e gotta set up another poll now ain't I? :lol:

Jokes aside i'm def using this comment, it couldn't be put any better :)

Excellent! Does this mean I get royalties? :lol:

User avatar
subzero
Sith Lord
Sith Lord
Posts: 2813
Joined: Tue Jun 20, 2017 10:50 am

Re: Fun poll time!

Postby subzero » Fri Feb 23, 2018 9:13 pm

Snaketibe wrote:
subzero wrote:
Mini99 wrote:Absolutely, gets my vote too.
:lol:


Arh bloody hell iv'e gotta set up another poll now ain't I? :lol:

Jokes aside i'm def using this comment, it couldn't be put any better :)

Excellent! Does this mean I get royalties? :lol:


Yes mate your loose beater Ree Yees is already in the post on it's way to you. :wink:
You don't own your toys, you only borrow them until you sell them or die!

User avatar
Snaketibe
Jedi Master
Jedi Master
Posts: 1784
Joined: Sat Jan 16, 2016 5:27 pm
Location: United Kingdom

Re: Fun poll time!

Postby Snaketibe » Fri Feb 23, 2018 9:22 pm

subzero wrote:
Snaketibe wrote:
subzero wrote:
Arh bloody hell iv'e gotta set up another poll now ain't I? :lol:

Jokes aside i'm def using this comment, it couldn't be put any better :)

Excellent! Does this mean I get royalties? :lol:


Yes mate your loose beater Ree Yees is already in the post on it's way to you. :wink:

Ooh! There's no expense spent, I see :wink:

Actually, I already have a beater Ree Yees. Any chance I could upgrade it to an empty Coke can? :lol:

User avatar
subzero
Sith Lord
Sith Lord
Posts: 2813
Joined: Tue Jun 20, 2017 10:50 am

Re: Fun poll time!

Postby subzero » Sat Feb 24, 2018 7:56 am

Snaketibe wrote:
subzero wrote:
Snaketibe wrote:Excellent! Does this mean I get royalties? :lol:


Yes mate your loose beater Ree Yees is already in the post on it's way to you. :wink:

Ooh! There's no expense spent, I see :wink:

Actually, I already have a beater Ree Yees. Any chance I could upgrade it to an empty Coke can? :lol:


90b68e169e2eb6329d528a89d9e9cc57f535672bad22ba74b93f74c877ba8e66.jpg
90b68e169e2eb6329d528a89d9e9cc57f535672bad22ba74b93f74c877ba8e66.jpg (49.4 KiB) Viewed 93 times
You don't own your toys, you only borrow them until you sell them or die!

MrKutzzy
Regular
Regular
Posts: 74
Joined: Mon Aug 29, 2016 6:22 pm

Re: Fun poll time!

Postby MrKutzzy » Sat Feb 24, 2018 9:19 pm

It's gone a bit quiet :o
Must of been jobseeker's allowance payday on friday :D

User avatar
subzero
Sith Lord
Sith Lord
Posts: 2813
Joined: Tue Jun 20, 2017 10:50 am

Re: Fun poll time!

Postby subzero » Sun Feb 25, 2018 10:20 am

MrKutzzy wrote:It's gone a bit quiet :o
Must of been jobseeker's allowance payday on friday :D


Haha, yeah he's gone suddenly silent after the last message, I think it's finally sank in that i'm fucking him about. :lol:
You don't own your toys, you only borrow them until you sell them or die!


Return to “Vintage Collecting Chat”

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 7 guests