very minimal paint wear

Discuss vintage Kenner and Palitoy Star Wars toys from the 1977-1985 era.
User avatar
edd_jedi
Admin
Admin
Posts: 7762
Joined: Thu Oct 19, 2006 12:43 am
Location: Brighton
Contact:

very minimal paint wear

Post by edd_jedi »

User avatar
Lee Gregory
Jedi Master
Jedi Master
Posts: 1467
Joined: Thu Oct 19, 2006 3:26 pm
Location: Jabba's palace

Post by Lee Gregory »

What a joker!!! :lol:
This Is Red 5 I'm Goin In!!
User avatar
craignwo4life
In Memory Of...
In Memory Of...
Posts: 3180
Joined: Fri Oct 20, 2006 12:56 am
Contact:

Post by craignwo4life »

Wow, that seller really is listing some crap!! :shock:

I wonder if the stormtrooper he is selling is a variant? :lol:

http://cgi.ebay.co.uk/VINTAGE-STAR-WARS ... dZViewItem
User avatar
Lee Gregory
Jedi Master
Jedi Master
Posts: 1467
Joined: Thu Oct 19, 2006 3:26 pm
Location: Jabba's palace

Post by Lee Gregory »

Check out some of his recards quite obvious that card is excellent if it is A RECARD.
Boba Fett is rather amusing.
Already @ £9.50 and 127 views UNBELIEVEABLE!!! :x
This Is Red 5 I'm Goin In!!
User avatar
spoons
SWFUK Supporter
SWFUK Supporter
Posts: 8284
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:01 am
Contact:

Post by spoons »

anyone who has two pages of terms and conditions, written in CAPS is to be avoided - who can be bothered to read them?
User avatar
mash
Jedi Master
Jedi Master
Posts: 1021
Joined: Thu Oct 19, 2006 7:50 pm
Location: shitty Weston-s-mare

Post by mash »

doesnt he mean "very minimal paint left wear it should be" :lol: :lol:

why are people buying that shite????

mash
User avatar
inzaman
Jedi Master
Jedi Master
Posts: 1117
Joined: Thu Oct 19, 2006 4:57 pm
Location: Derby, United Kingdom

Post by inzaman »

Wow it looks like he didnt quite make it out of the Death Star when it blew up :lol:
Kneon Light
Regular
Regular
Posts: 125
Joined: Sun Oct 22, 2006 10:47 am
Contact:

Post by Kneon Light »

I can't believe it actually sold though.
Including postage someone has paid £4.50 for that!
Fitzy
Jedi Trainee
Jedi Trainee
Posts: 336
Joined: Thu Oct 19, 2006 2:49 pm

Post by Fitzy »

Someone is going to be really disapointed with it.
User avatar
jayjedi
SWFUK Supporter
SWFUK Supporter
Posts: 3454
Joined: Thu Oct 19, 2006 1:57 pm
Location: lincolnshire

Post by jayjedi »

is it me or do those cards look to dull and flat in colour to be originally carded, i'd bet they are recards :evil:
Last edited by jayjedi on Wed Oct 25, 2006 6:46 pm, edited 1 time in total.
User avatar
spoons
SWFUK Supporter
SWFUK Supporter
Posts: 8284
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:01 am
Contact:

Post by spoons »

he says this one is a recard

http://cgi.ebay.co.uk/VINTAGE-DEATH-SQU ... 0042736842

the auction looks very familiar, all the price guide stuff etc. I think he may be a dealer that someone on this forum has had problems with in the past, who has now got a new account
cocofstar
Jedi Master
Jedi Master
Posts: 1645
Joined: Thu Oct 19, 2006 4:17 pm
Location: Co.Armagh
Contact:

Post by cocofstar »

craignwo4life wrote:Wow, that seller really is listing some crap!! :shock:

http://cgi.ebay.co.uk/VINTAGE-STAR-WARS ... dZViewItem
The stormie would be worth it for 99p if his blaster was original but his £2.31 postage charge eats shit :evil:

Thanks but no thanks :P
Gotta love those variations :wink:

Image
JimboQ

Post by JimboQ »

I'm pretty sure that guy used to go by the ebay ID 'da-jedster'. His listing style and products look identical, and da-jedster is no longer a registered user. I guess he got a bunch of bad feedback and decided it was time to ditch the account.

He's constantly cluttering up the ebay pages with his re-card cr@p. He does seem to sell a hell of a lot, though.
JimboQ

Post by JimboQ »

User avatar
craignwo4life
In Memory Of...
In Memory Of...
Posts: 3180
Joined: Fri Oct 20, 2006 12:56 am
Contact:

Post by craignwo4life »

Thats a good spot, are Canterbury and Faversham the 'same' place? :? :oops:
Post Reply