PETITION TO REMAKE TLJ

Discuss all Star Wars films here - the original trilogy, prequel trilogy and the new Disney films.
Star Wars Dad
New User
New User
Posts: 12
Joined: Tue Dec 05, 2017 9:46 pm

PETITION TO REMAKE TLJ

Post by Star Wars Dad »

For anyone that’s interested and as disappointed as me!!

If nothing else Disney should know just how many fans they have truly pissed off! The petition has already made it in the UK press!

https://www.change.org/p/the-walt-disne ... 217winners
weasel
SWFUK Supporter
SWFUK Supporter
Posts: 18788
Joined: Thu Oct 19, 2006 5:32 pm
Location: My Island

Re: PETITION TO REMAKE TLJ

Post by weasel »

Ohh FFS. :lol: :roll:

As if Disney will give a fuck. They won't even give half a flying fuck.
The film will make them a fortune cos it's SW and it's fairly family/kid friendly. That's all they are worried about.
Besides SW fans already have a reputation for being sad losers, creating a petition to get a film remade is hardly going to change that.

Can you really see Disney turning round and saying "Yeah, sorry we made a mistake there, let us take that film back and sure we'll make a new one!" Happens all the time doesn't it!?

If people want to let Disney know how pissed they are, don't go for repeat viewings, don't buy the DVD, don't buy the merchandise and advise anyone you know to do the same. The only way Disney will care is if it doesn't make them money. Saldy, I suspect it's gonna be a financial success regardless of what we do.

They don't even care if it's popular in 5-10-20 years, they just care about it making money here and now.

That petition won't make a blind bit of difference. It will however give people another reason to laugh at SW fans.
"You came in that thing? You're braver than I thought!"
jedisearcher
Jedi Master
Jedi Master
Posts: 1452
Joined: Sun Feb 26, 2012 9:50 pm

Re: PETITION TO REMAKE TLJ

Post by jedisearcher »

weasel wrote:Ohh FFS. :lol: :roll:

As if Disney will give a fuck. They won't even give half a flying fuck.
The film will make them a fortune cos it's SW and it's fairly family/kid friendly. That's all they are worried about.
Besides SW fans already have a reputation for being sad losers, creating a petition to get a film remade is hardly going to change that.

Can you really see Disney turning round and saying "Yeah, sorry we made a mistake there, let us take that film back and sure we'll make a new one!" Happens all the time doesn't it!?

If people want to let Disney know how pissed they are, don't go for repeat viewings, don't buy the DVD, don't buy the merchandise and advise anyone you know to do the same. The only way Disney will care is if it doesn't make them money. Saldy, I suspect it's gonna be a financial success regardless of what we do.

They don't even care if it's popular in 5-10-20 years, they just care about it making money here and now.

That petition won't make a blind bit of difference. It will however give people another reason to laugh at SW fans.
Never mind normal people :lol: , many SW fans are already laughing at the halfwits who’ve signed it.
WTB thread - most Palitoy 30b's and 3 debut 45a's: http://www.starwarsforum.co.uk/viewtopi ... =8&t=17224

Memories from a 1980s Toy Shop: http://www.starwarsforum.co.uk/viewtopi ... =1&t=24289
User avatar
Dorsetmark
Jedi Knight
Jedi Knight
Posts: 703
Joined: Mon Jan 20, 2014 3:39 pm
Location: Dorset

Re: PETITION TO REMAKE TLJ

Post by Dorsetmark »

I agree, I’m no longer bitter ( am gutter) but will save me a lot of money in long run as no desire for Any new stuff.
User avatar
Robstyley
Sith Lord
Sith Lord
Posts: 2616
Joined: Fri Aug 22, 2014 9:32 pm
Location: The other side of Mos Eisley

Re: PETITION TO REMAKE TLJ

Post by Robstyley »

Fuck off with that shit :!:
User avatar
theforceuk
SWFUK Supporter
SWFUK Supporter
Posts: 7563
Joined: Thu Apr 03, 2014 9:21 pm

Re: PETITION TO REMAKE TLJ

Post by theforceuk »

Disney are in the process of buying 21st century fox assets for $52.4 billion. Oh shit some people didn’t like TLJ we better remake it.

Hold on actually it’s going to make shit loads of money, that guy who made it, tell him to make another three. And tell him to make it snappy.
'But I was going to Tosche Station to pick up some power converters.'
User avatar
lejackal
Grand Master
Grand Master
Posts: 6364
Joined: Wed Jul 01, 2015 6:34 am

Re: PETITION TO REMAKE TLJ

Post by lejackal »

Robstyley wrote:Fuck off with that shit :!:
You not voting then Andy :lol:
User avatar
Robstyley
Sith Lord
Sith Lord
Posts: 2616
Joined: Fri Aug 22, 2014 9:32 pm
Location: The other side of Mos Eisley

Re: PETITION TO REMAKE TLJ

Post by Robstyley »

lejackal wrote:
Robstyley wrote:Fuck off with that shit :!:
You not voting then Andy :lol:
I'm not sure about a couple of tracks on Dark Side of the Moon so I might petition Roger and Dave to remake the album :?
User avatar
Dorsetmark
Jedi Knight
Jedi Knight
Posts: 703
Joined: Mon Jan 20, 2014 3:39 pm
Location: Dorset

Re: PETITION TO REMAKE TLJ

Post by Dorsetmark »

Don’t re-make it I’ve suffered enough
I’m from a past era and have had to accept it after as a hard blow
I’m the past and not wanted
Luckily I’ve no kids so can say “ F**k off I have a big house and no mortgage :lol:
jimmyp
Regular
Regular
Posts: 100
Joined: Thu Apr 25, 2013 3:58 am

Re: PETITION TO REMAKE TLJ

Post by jimmyp »

Brilliant video that sums up everything wrong with the Movie and Hollywood perfectly :x


https://www.youtube.com/watch?v=tNoMQSvNAWE&app=desktop


Only we can stop all this by refusing to go and see these shit movies anymore.
User avatar
subzero
Sith Lord
Sith Lord
Posts: 3045
Joined: Tue Jun 20, 2017 10:50 am

Re: PETITION TO REMAKE TLJ

Post by subzero »

Omg man feel free to moan and complain when criticising a film which is everyone's right to do, but a petition to get rid of it??, that's just fucking stupid.

There's some awful shit that happens in this world to petition and spend energy fighting against, spend time trying to petition against that instead of trying to get rid of a stupid kids film just because a few people are butt hurt over it, boo fucking hoo!
You don't own your toys, you only borrow them until you sell them or die!
User avatar
SAVORY100
Sith Lord
Sith Lord
Posts: 4161
Joined: Thu May 29, 2014 2:14 pm
Location: Wiltshire

Re: PETITION TO REMAKE TLJ

Post by SAVORY100 »

How embarrassing :roll:
weasel
SWFUK Supporter
SWFUK Supporter
Posts: 18788
Joined: Thu Oct 19, 2006 5:32 pm
Location: My Island

Re: PETITION TO REMAKE TLJ

Post by weasel »

jimmyp wrote:Brilliant video that sums up everything wrong with the Movie and Hollywood perfectly :x


https://www.youtube.com/watch?v=tNoMQSvNAWE&app=desktop


Only we can stop all this by refusing to go and see these shit movies anymore.
I think he liked it! :lol:
Ever so slight dose of angry man syndrome going on there. I didn't like it, but i didn't quite get as worked up as him.

Ps, you know you can link directly to youtube clips?

Hit the "Youtube" button above the text box, the one at the end of the bold and underline etc buttons. Then in between the two brackets insert your link and remove everything before the "=" sign. You also need to cut the "&app=desktop" bit as well. Leaving you with "tNoMQSvNAWE".
That between the two youtube things in brackets should give you.......

"You came in that thing? You're braver than I thought!"
Cazza
SWFUK Supporter
SWFUK Supporter
Posts: 4319
Joined: Fri May 09, 2014 6:53 pm
Location: Gloucestershire

Re: PETITION TO REMAKE TLJ

Post by Cazza »

This is getting ridiculous and embarrassing. I hope there will now be a backlash against the backlashers :lol:
Collecting SW since 1980.
Image
"Look Sir, Dubs,"

WANTED LIST http://www.starwarsforum.co.uk/viewtopi ... =8&t=20916 Looking for Palitoy MOCs
User avatar
subzero
Sith Lord
Sith Lord
Posts: 3045
Joined: Tue Jun 20, 2017 10:50 am

Re: PETITION TO REMAKE TLJ

Post by subzero »

Lets make a petition to get rid of the petition. :lol:
You don't own your toys, you only borrow them until you sell them or die!
Post Reply